icon-text-1icon-text-2

Tilbage

Fortrolighedspolitik

Sidst opdateret: 07. juli 2021

Denne privatlivspolitik beskriver vores politikker og procedurer for indsamling, brug og videregivelse af dine oplysninger, når du bruger tjenesten, og fortæller dig om dine rettigheder til privatliv, og hvordan loven beskytter dig.

Vi anvender dine personlige data til at levere og forbedre tjenesten. Ved at bruge tjenesten accepterer du indsamling og brug af oplysninger i overensstemmelse med denne fortrolighedspolitik.

Fortolkning og definitioner

Fortolkning

Ordene med stort begyndelsesbogstav har betydninger, der er defineret under følgende betingelser. Følgende definitioner har samme betydning, uanset om de forekommer i ental eller flertal.

Definitioner

I forbindelse med denne privatlivspolitik:

  • Konto betyder en individuel konto, der er oprettet til dig for at få adgang til vores tjeneste eller dele af vores tjeneste.

  • Partnerskab betyder en enhed, der kontrollerer, kontrolleres af eller er under fælles kontrol med en part, hvor "kontrol" betyder ejerskab af 50 % eller mere af aktierne, kapitalinteressen eller andre værdipapirer, der er berettiget til at stemme ved valg af bestyrelsesmedlemmer eller anden forvaltningsmyndighed.

  • Applikation betyder det softwareprogram, der leveres af virksomheden, og som downloades af dig på en elektronisk enhed, ved navn Brainmanager

  • Virksomheden (benævnt enten “the Company", "vi", "os" eller "vores" i denne aftale) henviser til Company BM EOOD, Vitosha Blvd 66, floor 4, 1463 Sofia. I henhold til GDPR er virksomheden den dataansvarlige.

  • Forbruger, i forbindelse med CCPA (California Consumer Privacy Act) betyder en fysisk person, der er bosiddende i Californien. En beboer, som defineret i loven, omfatter (1) enhver person, der befinder sig i USA med andet end et midlertidigt eller forbigående formål, og (2) enhver person, der er bosiddende i USA, og som befinder sig uden for USA med et midlertidigt eller forbigående formål.

  • Cookies er små filer, der placeres på din computer, mobilenhed eller enhver anden enhed af et websted, der indeholder oplysninger om din browserhistorik på det pågældende websted blandt dets mange anvendelser.

  • Land henviser til: Bulgarien

  • Dataansvarlig, med hensyn til GDPR (generel databeskyttelsesforordning) henviser til virksomheden som den juridiske person, der alene eller sammen med andre bestemmer formålene med og midlerne til behandling af personoplysninger.

  • Enhed betyder enhver enhed, der kan få adgang til tjenesten, f.eks. en computer, en mobiltelefon eller en digital tablet.

  • Sporing ikke tilladt (DNT) er et koncept, der er blevet fremmet af amerikanske tilsynsmyndigheder, især U.S. Federal Trade Commission (FTC), for at internetindustrien kan udvikle og implementere en mekanisme, der gør det muligt for internetbrugere at kontrollere sporingen af deres onlineaktiviteter på tværs af websteder..

  • Facebook-fanside er en offentlig profil ved navn Brainmanager, der er oprettet specifikt af virksomheden på det sociale netværk Facebook, og som er tilgængelig fra https://facebook.com/brainmanager

  • Personlig Data er alle informationer, der relaterer sig til en identificeret eller identificerbar person. I forbindelse med GDPR betyder personoplysninger alle oplysninger, der vedrører dig, såsom et navn, et identifikationsnummer, lokaliseringsdata, online-identifikator eller en eller flere faktorer, der er specifikke for den fysiske, fysiologiske, genetiske, mentale, økonomiske, kulturelle eller sociale identitet. I forbindelse med CCPA betyder persondata alle oplysninger, der identificerer, relaterer til, beskriver eller er i stand til at blive forbundet med eller med rimelighed kan forbindes direkte eller indirekte med dig.

  • Salg, i forbindelse med CCPA (California Consumer Privacy Act) betyder det at sælge, udleje, frigive, afsløre, formidle, stille til rådighed, overføre eller på anden måde kommunikere mundtligt, skriftligt eller elektronisk eller på anden måde en forbrugers personlige oplysninger til en anden virksomhed eller en tredjepart for økonomisk eller anden værdifuld modydelse..

  • Tjeneste henviser til applikationen eller hjemmesiden eller begge dele.

  • Tjenesteudbyder betegner enhver fysisk eller juridisk person, der behandler data på vegne af virksomheden. Det henviser til tredjepartsvirksomheder eller enkeltpersoner, der er ansat af virksomheden til at lette tjenesten, til at levere tjenesten på vegne af virksomheden, til at udføre tjenester relateret til tjenesten eller til at hjælpe virksomheden med at analysere, hvordan tjenesten bruges. I forbindelse med GDPR betragtes tjenesteudbydere som databehandlere.

  • Tredjeparts social media-tjeneste refererer til ethvert websted eller ethvert socialt netværkswebsted, hvorigennem en bruger kan logge ind eller oprette en konto for at bruge tjenesten.

  • Brugsdata henviser til data, der indsamles automatisk, enten genereret af brugen af tjenesten eller fra selve tjenesteinfrastrukturen (f.eks. varigheden af et sidebesøg).

  • Hjemmeside henviser til Brainmanager, der er tilgængelig fra https://brainmanager.dk

  • Dig henviser til den person, der tilgår eller bruger tjenesten, eller virksomheden eller en anden juridisk enhed på vegne af hvilken en sådan person tilgår eller bruger tjenesten, alt efter hvad der er relevant. I henhold til GDPR (General Data Protection Regulation) kan du blive omtalt som den registrerede eller som brugeren, da du er den person, der bruger tjenesten.

Indsamling og brug af dine persondata

Typer af indsamlede data

Personlige data

Når du bruger vores tjeneste, kan vi bede dig om at give os visse personlige oplysninger, der kan bruges til at kontakte eller identificere dig. Personligt identificerbare oplysninger kan omfatte, men er ikke begrænset til:

  • E-mail adresse
  • Fornavn og efternavn
  • Telefonnummer
  • Oplysninger om bankkonto for at kunne betale for produkter og/eller tjenester inden for tjenesten
  • Brugerdata

Ved betaling af et produkt og/eller en tjeneste via bankoverførsel kan vi bede dig om at angive oplysninger for at lette denne transaktion og bekræfte din identitet. Sådanne oplysninger kan omfatte, uden begrænsning:

  • Fødselsdato
  • Pas eller nationalt ID-kort
  • Kontoudtog fra bankkort
  • Anden information, der knytter dig til en adresse

Brugerdata

Brugerdata indsamles automatisk, når du bruger tjenesten. Brugsdata kan omfatte oplysninger såsom din enheds internetprotokoladresse (f.eks. IP-adresse), browsertype, browserversion, de sider i vores tjeneste, som du besøger, tidspunktet og datoen for dit besøg, den tid, der er brugt på disse sider, unikke enhedsidentifikatorer og andre diagnostiske data. Når du får adgang til tjenesten med eller via en mobilenhed, kan vi indsamle visse oplysninger automatisk, herunder, men ikke begrænset til, den type mobilenhed, du bruger, din mobilenheds unikke ID, IP-adressen på din mobilenhed, dit mobile operativsystem, den type mobil internetbrowser, du bruger, unikke enhedsidentifikatorer og andre diagnostiske data. Det kan også være, at vi indsamler oplysninger, som din browser sender, når du besøger vores tjeneste, eller når du får adgang til tjenesten med eller via en mobilenhed.

Oplysninger fra tredjeparts sociale medier

Virksomheden giver dig mulighed for at oprette en konto og logge ind for at bruge tjenesten via følgende tredjeparts sociale medietjenester:

  • Google
  • Facebook
  • Twitter

Hvis du vælger at registrere dig via eller på anden måde give os adgang til en tredjeparts social medietjeneste, kan vi indsamle personoplysninger, der allerede er knyttet til din tredjeparts sociale medietjenestes konto, såsom dit navn, din e-mailadresse, dine aktiviteter eller din kontaktliste, der er knyttet til den pågældende konto. Du kan også have mulighed for at dele yderligere oplysninger med virksomheden via din tredjeparts sociale medietjenestes konto. Hvis du vælger at give sådanne oplysninger og personlige data, under registrering eller på anden måde, giver du virksomheden tilladelse til at bruge, dele og gemme dem på en måde, der er i overensstemmelse med denne fortrolighedspolitik.

Oplysninger indsamlet under brug af applikationen

Når du bruger vores applikation, kan vi med din forudgående tilladelse indsamle, for at levere funktioner i vores applikation:

  • Information om din lokation

Vi anvender de pågældende oplysninger til at levere funktioner i vores tjeneste og til at forbedre og tilpasse vores tjeneste. Oplysningerne kan uploades til virksomhedens servere og/eller en tjenesteudbyders server, eller de kan blot gemmes på din enhed. Du kan til enhver tid aktivere eller deaktivere adgang til disse oplysninger via din enheds indstillinger.

Tracking-teknologier og cookies

Vi benytter cookies og lignende sporingsteknologier til at spore aktiviteten på vores tjeneste og gemme visse oplysninger. Sporingsteknologier, der bruges, er beacons, tags og scripts til at indsamle og spore oplysninger og til at forbedre og analysere vores service. Teknologierne, vi bruger, kan omfatte:

  • Cookies eller Browser-cookies. En cookie er en lille fil, der placeres på din enhed. Du kan indstille din browser til at afvise alle cookies eller til at angive, når der sendes en cookie. Men hvis du ikke accepterer cookies, kan du muligvis ikke bruge nogle dele af vores tjeneste. Medmindre du har indstillet din browser, så den afviser cookies, kan vores tjeneste bruge cookies.

  • Flash-cookies. Nogle funktioner i vores tjeneste kan bruge lokalt lagrede objekter (eller Flash-cookies) til at indsamle og gemme oplysninger om dine præferencer eller din aktivitet på vores tjeneste. Flash-cookies styres ikke af de samme browserindstillinger som dem, der bruges til browser-cookies. Du kan få flere oplysninger om, hvordan du kan slette Flash-cookies, ved at læse "Hvor kan jeg ændre indstillingerne for deaktivering eller sletning af lokale delte objekter?", der findes på Hvor kan jeg ændre indstillingerne for deaktivering eller sletning af lokale delte objekter?

  • Web-beacons. Nogle dele af vores tjeneste og vores e-mails kan indeholde små elektroniske filer, der kaldes web beacons (også kaldet clear gifs, pixel tags og single-pixel gifs), der gør det muligt for virksomheden f.eks. at tælle brugere, der har besøgt disse sider eller åbnet en e-mail, og til andre relaterede webstedsstatistikker (f.eks. registrering af populariteten af et bestemt afsnit og verificering af system- og serverintegritet). Vi benytter både sessions- og permanente cookies til de formål, der er beskrevet nedenfor:

Cookies kan være "vedvarende" eller "sessionscookies". Vedvarende cookies forbliver på din personlige computer eller mobilenhed, når du går offline, mens sessionscookies slettes, så snart du lukker din webbrowser. Du kan få mere at vide om cookies her:Alt om cookies af TermsFeed.

  • Nødvendige/essentielle cookies Type: Sessionscookies Administreret af: Os Formål: Disse cookies er vigtige for at give dig tjenester, der er tilgængelige via webstedet, og for at give dig mulighed for at bruge nogle af dets funktioner. De hjælper med at autentificere brugere og forhindre svigagtig brug af brugerkonti. Uden disse cookies kan de tjenester, du har bedt om, ikke leveres, og vi bruger kun disse cookies til at levere disse tjenester til dig..

  • Cookiepolitik / Meddelelse om accept af cookies Type: Permanente cookies Administreret af: Os Formål: Disse cookies identificerer, om brugerne har accepteret brugen af cookies på webstedet.

  • Cookies til funktionalitet Type: Permanente cookies Administreret af: Os Formål: Disse cookies giver os mulighed for at huske de valg, du foretager, når du bruger webstedet, f.eks. at huske dine loginoplysninger eller sprogpræferencer. Formålet med disse cookies er at give dig en mere personlig oplevelse og at undgå, at du skal indtaste dine præferencer igen, hver gang du bruger webstedet.

  • Cookies til sporing og ydeevne Type: Permanente cookies Administreret af: Tredjeparter Formål: Disse cookies bruges til at spore oplysninger om trafik til webstedet, og hvordan brugerne bruger webstedet. De oplysninger, der indsamles via disse cookies, kan direkte eller indirekte identificere dig som en individuel besøgende. Dette skyldes, at de indsamlede data typisk er knyttet til en pseudonym identifikator, der er forbundet med den enhed, du bruger til at få adgang til hjemmesiden. Vi kan også bruge disse cookies til at teste nye sider, funktioner eller ny funktionalitet på webstedet for at se, hvordan vores brugere reagerer på dem. For mere information om de cookies, vi bruger, og dine valg vedrørende cookies, kan du besøge vores cookiepolitik eller afsnittet om cookies i vores privatlivspolitik..

Brug af dine personlige data

Virksomheden kan bruge persondata til følgende formål:

  • At levere og vedligeholde vores service, herunder at overvåge brugen af vores tjeneste.

  • Sådan administrerer du din konto: at administrere din registrering som bruger af tjenesten. De personlige data, du giver, kan give dig adgang til forskellige funktioner i tjenesten, der er tilgængelige for dig som registreret bruger.

  • Til udførelse af en kontrakt: udvikling, overholdelse og gennemførelse af købskontrakten for de produkter, varer eller tjenester, du har købt, eller af enhver anden kontrakt med os gennem tjenesten.

  • Til at kontakte dig: via e-mail, telefonopkald, sms eller andre tilsvarende former for elektronisk kommunikation, såsom en mobilapplikations push-meddelelser vedrørende opdateringer eller informativ kommunikation relateret til funktionaliteter, produkter eller aftalte tjenester, herunder sikkerhedsopdateringer, når det er nødvendigt eller rimeligt for deres implementering.

  • For at give dig nyheder, særtilbud og generel information om andre varer, tjenester og begivenheder, som vi tilbyder, og som ligner dem, du allerede har købt eller spurgt om, medmindre du har valgt ikke at modtage sådan information.

  • At administrere dine henvendelser: At behandle og administrere dine henvendelser til os.

  • For at levere målrettede reklamer til dig: kan bruge dine oplysninger til at udvikle og vise indhold og reklamer (og samarbejde med tredjepartsleverandører, der gør det), der er skræddersyet til dine interesser og/eller din placering, og til at måle deres effektivitet.

  • For virksomhedsoverførsler: kan bruge dine oplysninger til at evaluere eller gennemføre en fusion, frasalg, omstrukturering, reorganisering, opløsning eller andet salg eller overførsel af nogle eller alle vores aktiver, hvad enten det er som en igangværende virksomhed eller som en del af konkurs, likvidation eller lignende procedure, hvor personlige data, som vi har om vores servicebrugere, er blandt de overførte aktiver.

  • Til andre formål:vi kan bruge dine oplysninger til andre formål, såsom dataanalyse, identifikation af brugstendenser, bestemmelse af effektiviteten af vores reklamekampagner og til at evaluere og forbedre vores service, produkter, tjenester, markedsføring og din oplevelse.

    .

Vi kan dele dine personlige oplysninger i de følgende situationer:

  • Tjenesteudbydere: Vi kan dele dine personlige oplysninger med tjenesteudbydere for at overvåge og analysere brugen af vores tjeneste, for at annoncere på tredjepartswebsteder til dig, efter at du har besøgt vores tjeneste, til betalingsbehandling, for at kontakte dig.

  • For virksomhedsoverførsler: Vi kan dele eller overføre dine personlige oplysninger i forbindelse med eller under forhandlinger om enhver fusion, salg af virksomhedens aktiver, finansiering eller overtagelse af hele eller en del af vores virksomhed til en anden virksomhed.

  • Med samarbejdspartnere: Vi kan dele dine oplysninger med vores datterselskaber, i hvilket tilfælde vi vil kræve, at disse datterselskaber overholder denne fortrolighedspolitik. Affilierede selskaber omfatter vores moderselskab og alle andre datterselskaber, joint venture-partnere eller andre virksomheder, som vi kontrollerer, eller som er under fælles kontrol med os..

  • Med samarbejdspartnere: Vi kan dele dine oplysninger med vores samarbejdspartnere for at tilbyde dig bestemte produkter, tjenester eller kampagner.

  • Andre brugere: Hvis du deler personlige oplysninger eller på anden måde interagerer i de offentlige områder med andre brugere, kan sådanne oplysninger ses af alle brugere og kan distribueres offentligt udenfor. Hvis du interagerer med andre brugere eller registrerer dig via en tredjeparts social medietjeneste, kan dine kontakter på tredjeparts social medietjeneste se dit navn, din profil, dine billeder og beskrivelsen af din aktivitet. På samme måde vil andre brugere kunne se beskrivelser af din aktivitet, kommunikere med dig og se din profil.

  • Med dit samtykke: Såfremt du giver dit samtykke, kan vi videregive dine personlige oplysninger til ethvert andet formål.

Opbevaring af dine personlige data

Virksomheden vil kun opbevare dine personoplysninger, så længe det er nødvendigt til de formål, der er beskrevet i denne privatlivspolitik. Vi beholder og bruger dine personlige data i det omfang, det er nødvendigt for at overholde vores juridiske forpligtelser (for eksempel hvis vi er forpligtet til at opbevare dine data for at overholde gældende love), løse tvister og håndhæve vores juridiske aftaler og politikker. Virksomheden vil også opbevare brugsdata til interne analyseformål. Brugsdata opbevares generelt i en kortere periode, undtagen når disse data bruges til at styrke sikkerheden eller til at forbedre funktionaliteten i vores service, eller vi er juridisk forpligtet til at opbevare disse data i længere tidsperioder.

Overførsel af dine personlige data

Dine oplysninger, herunder personoplysninger, behandles på virksomhedens kontorer og andre steder, hvor de parter, der er involveret i behandlingen, befinder sig. Det betyder, at disse oplysninger kan overføres til - og vedligeholdes på - computere, der er placeret uden for din stat, provins, land eller anden statslig jurisdiktion, hvor databeskyttelseslovene kan være forskellige fra dem fra din jurisdiktion. Dit samtykke til denne fortrolighedspolitik efterfulgt af din indsendelse af sådanne oplysninger repræsenterer din aftale om denne overførsel. Virksomheden vil tage alle skridt, der med rimelighed er nødvendige for at sikre, at dine data behandles sikkert og i overensstemmelse med denne fortrolighedspolitik, og ingen overførsel af dine personlige data vil finde sted til en organisation eller et land, medmindre der er tilstrækkelig kontrol på plads, herunder sikkerheden for dine data og andre personlige oplysninger.

Videregivelse af dine personlige data

Virksomhedstransaktioner

Hvis virksomheden er involveret i en fusion, overtagelse eller salg af aktiver, kan dine personlige data overføres. Vi underretter dig, før dine personoplysninger overføres og bliver underlagt en anden fortrolighedspolitik.

Håndhævelse af loven

I visse tilfælde kan virksomheden være forpligtet til at videregive dine personlige data, hvis det kræves ved lov eller som svar på gyldige anmodninger fra offentlige myndigheder (f.eks. en domstol eller et regeringsorgan).

Andre juridiske krav

Virksomheden må videregive dine personlige data i god tro om, at en sådan handling er nødvendig for at:

  • Opfylde en juridisk forpligtelse
  • Beskytte og forsvare virksomhedens rettigheder eller ejendom
  • Forebygge eller undersøge mulige forseelser i forbindelse med tjenesten
  • Beskytte den personlige sikkerhed for brugere af tjenesten eller offentligheden
  • Beskyt mod juridisk ansvar

Sikkerhed for dine personlige data

Dine personlige oplysningers sikkerhed er vigtig for os, men husk, at ingen overførselsmetode over internettet eller metode til elektronisk opbevaring er 100 % sikker. Selvom vi bestræber os på at bruge kommercielt acceptable midler til at beskytte dine personlige data, kan vi ikke garantere deres absolutte sikkerhed.

Detaljerede oplysninger om behandlingen af dine personlige data

De tjenesteudbydere, vi bruger, kan have adgang til dine personlige data. Disse tredjepartsleverandører indsamler, opbevarer, bruger, behandler og overfører oplysninger om din aktivitet på vores tjeneste i overensstemmelse med deres privatlivspolitikker.

Analyse

Vi kan bruge tredjepartsudbydere til at overvåge og analysere brugen af vores tjeneste.

  • Google Analytics Google Analytics er en webanalysetjeneste, der tilbydes af Google, og som sporer og rapporterer websitetrafik. Google bruger de indsamlede data til at spore og overvåge brugen af vores tjeneste. Disse data deles med andre Google-tjenester. Google kan bruge de indsamlede data til at kontekstualisere og personliggøre annoncerne i sit eget reklamenetværk. Du kan vælge ikke at gøre din aktivitet på tjenesten tilgængelig for Google Analytics ved at installere browsertilføjelsen Google Analytics opt-out. Tilføjelsen forhindrer Google Analytics JavaScript (ga.js, analytics.js og dc.js) i at dele oplysninger med Google Analytics om besøgsaktivitet. Du kan også fravælge visse Google Analytics-funktioner via indstillingerne på din mobilenhed, f.eks. enhedens reklameindstillinger, eller ved at følge instruktionerne fra Google i deres privatlivspolitik:policies.google.com/privacy Du kan få flere oplysninger om Googles praksis for beskyttelse af personlige oplysninger på Googles webside om beskyttelse af personlige oplysninger og vilkår: policies.google.com/privacy

E-mail markedsføring

Vi kan bruge dine personlige data til at kontakte dig med nyhedsbreve, markedsførings- eller reklamemateriale og andre oplysninger, der kan være af interesse for dig. Du kan afmelde modtagelse af enhver eller alle disse meddelelser fra os ved at følge afmeldingslinket eller instruktionerne i enhver e-mail, vi sender, eller ved at kontakte os. Vi kan anvende udbydere af markedsføringstjenester via e-mail til at administrere og sende e-mails til dig.

  • Sendgrid Deres privatlivspolitik kan ses på www.twilio.com/legal/privacy

Betalinger

Vi kan tilbyde betalte produkter og/eller tjenester inden for tjenesten. I så fald kan vi bruge tredjeparts tjenester til betalingsbehandling (f.eks. betalingsprocessorer). Vi gemmer eller indsamler ikke dine betalingskortoplysninger. Disse oplysninger gives direkte til vores eksterne betalingsbehandlere, hvis brug af dine personlige oplysninger er underlagt deres privatlivspolitik. Disse betalingsbehandlere overholder de standarder, der er fastsat af PCI-DSS, som administreres af PCI Security Standards Council, der er en fælles indsats fra mærker som Visa, Mastercard, American Express og Discover. PCI-DSS-kravene er med til at sikre en sikker håndtering af betalingsoplysninger.

  • Stripe Deres privatlivspolitik kan ses på https://stripe.com/us/privacy

  • PayPal Deres privatlivspolitik kan ses på Paypal Privacy

  • __Mollie __ Deres privatlivspolitik kan ses på Mollie privacy

  • Paddle Deres privatlivspolitik kan ses på https://paddle.com/privacy/

Når du bruger vores tjeneste til at betale et produkt og/eller en tjeneste via bankoverførsel, kan vi bede dig om at give oplysninger for at lette denne transaktion og for at bekræfte din identitet.

Adfærdsmæssig remarketing

Virksomheden bruger remarketing-tjenester til at annoncere til dig, efter at du har fået adgang til eller besøgt vores service. Vi og vores tredjepartsleverandører bruger cookies og ikke-cookie-teknologier til at hjælpe os med at genkende din enhed og forstå, hvordan du bruger vores tjeneste, så vi kan forbedre vores tjeneste, så den afspejler dine interesser og viser dig reklamer, der sandsynligvis vil være af større interesse for dig. De pågældende tredjepartsleverandører indsamler, opbevarer, bruger, behandler og overfører oplysninger om din aktivitet på vores tjeneste i overensstemmelse med deres privatlivspolitikker og for at gøre det muligt for os at:

  • Måle og analysere trafik og browsingaktivitet på vores tjeneste
  • Vise reklamer for vores produkter og/eller tjenester til dig på tredjepartswebsteder eller -apps
  • Måle og analysere resultaterne af vores reklamekampagner

Nogle af disse tredjepartsleverandører bruger muligvis teknologier, der ikke er cookies, og som muligvis ikke påvirkes af browserindstillinger, der blokerer cookies. Din browser tillader dig muligvis ikke at blokere sådanne teknologier. Du kan anvende følgende tredjepartsværktøjer til at afvise indsamling og brug af oplysninger med henblik på at vise dig interessebaseret annoncering:

  • NAI's fravalgsplatform:www.networkadvertising.org/choices/
  • EDAA's fravalgsplatformwww.youronlinechoices.com/
  • DAA's fravalgsplatform:optout.aboutads.info/?c=2&lang=EN Du kan fravælge alle personaliserede reklamer ved at aktivere privatlivsfunktioner på din mobilenhed såsom Limit Ad Tracking (iOS) og Opt Out of Ads Personalization (Android). Se din mobile enheds hjælpesystem for at få flere oplysninger. Vi kan dele oplysninger, såsom krypterede e-mailadresser (hvis de er tilgængelige) eller andre online-identifikatorer indsamlet på vores tjeneste med disse tredjepartsleverandører. Dette giver vores tredjepartsleverandører mulighed for at genkende og levere annoncer til dig på tværs af enheder og browsere. For at læse mere om de teknologier, der bruges af disse tredjepartsleverandører og deres funktioner på tværs af enheder, henvises til privatlivspolitikken for hver leverandør, der er anført nedenfor. De tredjepartsleverandører, vi bruger, er:
  • Google Ads (AdWords) Google Ads (AdWords) remarketing-tjeneste leveres af Google Inc. Du kan fravælge Google Analytics for Display Advertising og tilpasse annoncerne i Google Display Network ved at besøge siden med indstillinger for Google Ads: www.google.com/settings/ads Google anbefaler også, at du installerer Google Analytics Opt-out Browser Add-on -Google gaoptout - til din webbrowser. Google Analytics Opt-out Browser Add-on giver besøgende mulighed for at forhindre, at deres data indsamles og bruges af Google Analytics. For mere information om Googles privatlivspraksis, besøg venligst Googles webside om privatliv og vilkår.: policies.google.com/privacy
  • Bing Ads Remarketing Bing Ads-remarketing-tjenesten leveres af Microsoft Inc. Du kan fravælge interessebaserede annoncer fra Bing Ads ved at følge deres instruktioner:Microsoft personalized-ads Du kan få mere at vide om Microsofts privatlivspraksis og -politik ved at besøge deres side om privatlivspolitik: Microsoft PrivacyStatement
  • Facebook Facebooks remarketing-tjenester leveres af Facebook Inc. Du kan få mere at vide om interessebaseret annoncering fra Facebook ved at besøge denne side: interest-based advertising For at fravælge Facebooks interessebaserede annoncer skal du følge disse instruktioner fra Facebook: instructions Facebook overholder de selvregulerende principper for adfærdsbaseret onlineannoncering, der er fastlagt af Digital Advertising Alliance. Du kan også fravælge Facebook og andre deltagende virksomheder gennem Digital Advertising Alliance i USA.http://www.aboutads.info/choices/, the Digital Advertising Alliance of Canada in Canadahttp://youradchoices.ca/ or the European Interactive Digital Advertising Alliance in Europehttp://www.youronlinechoices.eu/, eller fravælge det ved hjælp af din mobilenheds indstillinger. For mere information om Facebooks privatlivspraksis, besøg venligst Facebooks datapolitik: www.facebook.com/privacy/explanation

Brug, ydeevne og øvrigt

Vi kan anvende tredjeparts tjenesteudbydere til at forbedre vores tjeneste.

  • Usynlig reCAPTCHA Vi bruger en usynlig captcha-tjeneste ved navn reCAPTCHA. reCAPTCHA drives af Google. reCAPTCHA-tjenesten kan indsamle oplysninger fra dig og fra din enhed til sikkerhedsformål. De informationer, der indsamles af reCAPTCHA, opbevares i overensstemmelse med Googles privatlivspolitik: www.google.com/intl/en/policies/privacy/

GDPR-privatliv

Juridisk grundlag for behandling af personoplysninger under GDPR

Vi kan behandle personoplysninger under følgende betingelser:

  • Samtykke: Du har givet dit samtykke til behandling af personoplysninger til et eller flere specifikke formål.

  • Opfyldelse af en kontrakt: Levering af personoplysninger er nødvendig for udførelsen af en aftale med dig og/eller for eventuelle forpligtelser forud for kontraktindgåelse.

  • Juridiske forpligtelser: Behandling af personoplysninger er nødvendig for at overholde en juridisk forpligtelse, som virksomheden er underlagt.

  • Vitale interesser: Behandling af personoplysninger er nødvendig for at beskytte dine eller en anden fysisk persons vitale interesser.

  • Offentlighedens interesser: Behandling af personoplysninger er relateret til en opgave, der udføres i offentlighedens interesse eller som led i udøvelse af offentlig myndighed, som virksomheden har fået overdraget.

  • Retmæssige interesser: Behandling af personoplysninger er nødvendig med henblik på de legitime interesser, der forfølges af virksomheden.

Uanset hvad vil virksomheden gerne hjælpe med at afklare det specifikke retsgrundlag, der gælder for behandlingen, og især om levering af personoplysninger er et lovbestemt eller kontraktligt krav eller et krav, der er nødvendigt for at indgå en kontrakt.

Dine rettigheder i henhold til GDPR

Virksomheden forpligter sig til at respektere fortroligheden af dine personlige data og garantere, at du kan udøve dine rettigheder. I henhold til denne fortrolighedspolitik og ved lov, hvis du er inden for EU, har du ret til:

  • Anmod om adgang til dine personlige data. Du har ret til at få adgang til, opdatere eller slette de oplysninger, vi har om dig. Så vidt muligt kan du få adgang til, opdatere eller anmode om sletning af dine personlige data direkte i afsnittet om dine kontoindstillinger. Hvis du ikke selv er i stand til at udføre disse handlinger, bedes du kontakte os, så vi kan hjælpe dig. Dette giver dig også mulighed for at modtage en kopi af de personoplysninger, vi har om dig..

  • Anmod om rettelse af de personoplysninger, vi har om dig. Du har ret til at få rettet eventuelle ufuldstændige eller unøjagtige oplysninger, vi har om dig..

  • Gør indsigelse mod behandling af dine personlige data. Denne ret eksisterer, hvor vi er afhængige af en legitim interesse som det juridiske grundlag for vores behandling, og der er noget ved din særlige situation, der får dig til at ønske at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personlige data af denne grund. Desuden har du ret til at gøre indsigelse, hvis vi behandler dine personoplysninger til direkte markedsføringsformål..

  • Anmod om sletning af dine personlige data. Du har ret til at anmode os om at slette eller fjerne persondata, når der ikke er nogen god grund til, at vi fortsætter med at behandle dem..

  • Anmod om overførsel af dine personlige data. Vi leverer dine personoplysninger til dig eller til en tredjepart, som du har valgt, i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format. Vær opmærksom på, at denne ret kun gælder for automatiserede oplysninger, som du oprindeligt gav os samtykke til at bruge, eller hvor vi brugte oplysningerne til at udføre en kontrakt med dig.

  • Tilbagekaldelse af dit samtykke. Du har ret til at tilbagekalde dit samtykke til brug af dine personlige data. Hvis du tilbagekalder dit samtykke, er vi muligvis ikke i stand til at give dig adgang til visse specifikke funktioner i tjenesten..

Udøvelse af dine GDPR-rettigheder til databeskyttelse

Du kan benytte dig af din ret til adgang, berigtigelse, annullering og indsigelse ved at kontakte os. Vær opmærksom på, at vi kan bede dig om at bekræfte din identitet, før vi besvarer sådanne anmodninger. Hvis du fremsætter en anmodning, vil vi gøre vores bedste for at svare dig så hurtigt som muligt. Du har ret til at klage til en databeskyttelsesmyndighed over vores indsamling og brug af dine persondata. Hvis du befinder dig i Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS), bedes du kontakte din lokale databeskyttelsesmyndighed i EØS for at få flere oplysninger.

Facebook-fanside

Dataansvarlig for Facebook-fansiden

Virksomheden er dataansvarlig for dine personlige data, der indsamles, mens du bruger tjenesten. Som operatør af Facebook Fan Pagefacebook.com/brainmanager er virksomheden og operatøren af det sociale netværk Facebook fælles controllere. Virksomheden har indgået aftaler med Facebook, der blandt andet definerer vilkårene for brug af Facebook-fansiden. Disse vilkår er for det meste baseret på Facebooks servicevilkår:www.facebook.com/terms.php Besøg Facebooks privatlivspolitikwww.facebook.com/policy.php for at få flere oplysninger om, hvordan Facebook håndterer personoplysninger, eller kontakt Facebook online eller via mail: Facebook, Inc. ATTN, Privacy Operations, 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, USA.

Facebook-indsigt

Vi bruger Facebook Insights-funktionen i forbindelse med driften af Facebook-fansiden og på grundlag af GDPR for at indhente anonymiserede statistiske data om vores brugere. I den forbindelse placerer Facebook en cookie på enheden hos den bruger, der besøger vores Facebook-fanside. Hver cookie indeholder en unik identifikationskode og forbliver aktiv i en periode på to år, medmindre den slettes inden udgangen af denne periode. Facebook modtager, registrerer og behandler de oplysninger, der er gemt i cookien, særligt når brugeren besøger Facebook-tjenesterne, tjenester, der leveres af andre medlemmer af Facebook-fansiden, og tjenester fra andre virksomheder, der bruger Facebook-tjenester. For mere information om Facebooks privatlivspraksis, besøg venligst Facebooks privatlivspolitik her:www.facebook.com/privacy/explanation

CCPA's privatliv

Dette afsnit om beskyttelse af personlige oplysninger for beboere i Californien supplerer oplysningerne i vores privatlivspolitik og gælder udelukkende for alle besøgende, brugere og andre, der er bosiddende i staten Californien.

Kategorier af indsamlede personlige oplysninger

Vi indsamler oplysninger, der identificerer, relaterer til, beskriver, refererer til, kan forbindes med eller med rimelighed kan forbindes, direkte eller indirekte, med en bestemt forbruger eller enhed. Følgende er en liste over kategorier af personlige oplysninger, som vi kan indsamle eller kan være blevet indsamlet fra indbyggere i Californien inden for de sidste tolv (12) måneder. Vær opmærksom på, at kategorierne og eksemplerne på listen nedenfor er dem, der er defineret i CCPA. Dette betyder ikke, at alle eksempler på den pågældende kategori af personlige oplysninger rent faktisk blev indsamlet af os, men afspejler vores gode tro på, at nogle af disse oplysninger fra den gældende kategori kan være og kan være blevet indsamlet. For eksempel ville visse kategorier af personlige oplysninger kun blive indsamlet, hvis du gav sådanne personlige oplysninger direkte til os.

  • Kategori A: Identifikation. Eksempler på dette: Et rigtigt navn, et alias, en postadresse, en unik personlig identifikator, en online-identifikator, en internetprotokoladresse, en e-mailadresse, et kontonavn, et kørekortnummer, et pasnummer eller andre lignende identifikatorer. Indsamles: Ja.

  • Kategori B: Kategorier af personlige oplysninger, der er anført i Californiens lov om kunderegistre (Cal. Civ. Code § 1798.80(e)). Eksempler på dette: Navn, underskrift, personnummer, fysiske karakteristika eller beskrivelse, adresse, telefonnummer, pasnummer, nummer på kørekort eller statsligt identifikationskort, forsikringspolicenummer, uddannelse, beskæftigelse, beskæftigelseshistorik, bankkontonummer, kreditkortnummer, betalingskortnummer eller andre finansielle oplysninger, medicinske oplysninger eller oplysninger om sundhedsforsikring. Nogle personlige oplysninger i denne kategori kan overlappe med andre kategorier. Indsamles: Ja.

  • Kategori C: Beskyttede klassifikationsegenskaber i henhold til californisk eller føderal lovgivning. Eksempler på dette: Alder (40 år eller ældre), race, farve, afstamning, national oprindelse, statsborgerskab, religion eller tro, civilstand, helbredstilstand, fysisk eller psykisk handicap, køn (herunder køn, kønsidentitet, kønsudtryk, graviditet eller fødsel og relaterede helbredstilstande), seksuel orientering, veteran- eller militærstatus, genetiske oplysninger (herunder familiemæssige genetiske oplysninger). Indsamles: Nej.

  • Kategori D: Kommerciel information. Eksempler på dette: Optegnelser og historik over produkter eller tjenester, der er købt eller overvejet. Indsamles: Ja.

  • Kategori E: Biometriske oplysninger. Eksempler på dette: Genetiske, fysiologiske, adfærdsmæssige og biologiske karakteristika eller aktivitetsmønstre, der bruges til at udtrække en skabelon eller anden identifikator eller identificerende oplysninger, såsom fingeraftryk, ansigtstryk og stemmeaftryk, iris- eller nethindescanninger, tastetryk, gangart eller andre fysiske mønstre og søvn-, sundheds- eller træningsdata. Indsamles: Nej.

  • Kategori F: Internet eller anden lignende netværksaktivitet. Eksempler: Interaktion med vores tjeneste eller reklame. Indsamles: Ja.

  • Kategori G: Geolokationsdata. Eksempler: Omtrentlig fysisk placering. Indsamles: Ja.

  • Kategori H: Sensoriske data. Eksempler på dette: Lyd, elektronisk, visuel, termisk, olfaktorisk eller lignende information. Indsamles: Nej.

  • Kategori I: Professionelle eller arbejdsrelaterede oplysninger. Eksempler på dette: Nuværende eller tidligere jobhistorik eller præstationsevalueringer. Indsamles: Nej.

  • Kategori J: Ikke-offentlige uddannelsesoplysninger (i henhold til Family Educational Rights and Privacy Act (20 U.S.C. Section 1232g, 34 C.F.R. Part 99)). Eksempler på dette: Uddannelsesoptegnelser, der er direkte relateret til en studerende, og som vedligeholdes af en uddannelsesinstitution eller en part, der handler på dens vegne, såsom karakterer, udskrifter, klasselister, skemaer for studerende, identifikationskoder for studerende, finansielle oplysninger om studerende eller disciplinære optegnelser for studerende. Indsamles: Nej.

  • Kategori K: Udledninger fra andre personlige oplysninger. Eksempler: Profil, der afspejler en persons præferencer, karakteristika, psykologiske tendenser, dispositioner, adfærd, holdninger, intelligens, evner og anlæg. Indsamles: Nej. I henhold til CCPA omfatter personlige oplysninger ikke:

  • Offentligt tilgængelige oplysninger fra offentlige registre
  • Afidentificerede eller aggregerede forbrugeroplysninger
  • Oplysninger, der er udelukket fra CCPA's anvendelsesområde, f.eks:
  • Sundheds- eller medicinske oplysninger, der er omfattet af Health Insurance Portability and Accountability Act of 1996 (HIPAA) og California Confidentiality of Medical Information Act (CMIA) eller kliniske forsøgsdata

  • Personlige oplysninger, der er omfattet af visse sektorspecifikke love om beskyttelse af personlige oplysninger, herunder Fair Credit Reporting Act (FRCA), Gramm-Leach-Bliley Act (GLBA) eller California Financial Information Privacy Act (FIPA) og Driver's Privacy Protection Act fra 1994.

Kilder til personlig information

Vi indhenter de kategorier af personlige oplysninger, der er anført ovenfor, fra følgende kategorier af kilder:

  • Direkte fra dig. For eksempel fra de formularer, du udfylder på vores tjeneste, præferencer, du udtrykker eller giver via vores tjeneste, eller fra dine køb på vores tjeneste.

  • Indirekte fra dig. Eksempelvis ved at observere din aktivitet på vores tjeneste.

  • Automatisk fra dig. Eksempelvis gennem cookies, som vi eller vores tjenesteudbydere placerer på din enhed, når du navigerer gennem vores tjeneste.

  • Direkte fra dig. Eksempelvis fra de formularer, du udfylder på vores tjeneste, præferencer, du udtrykker eller giver via vores tjeneste, eller fra dine køb på vores tjeneste.

  • Fra tjenesteudbydere. Eksempelvis tredjepartsleverandører til at overvåge og analysere brugen af vores tjeneste, tredjepartsleverandører til at levere målrettet annoncering til dig, tredjepartsleverandører til betalingsbehandling eller andre tredjepartsleverandører, som vi bruger til at levere tjenesten til dig.

Brug af personlige oplysninger til forretningsformål eller kommercielle formål

Vi kan anvende eller videregive personlige oplysninger, som vi indsamler til "forretningsformål" eller "kommercielle formål" (som defineret i CCPA), hvilket kan omfatte følgende eksempler:

  • For at drive vores tjeneste og levere vores tjeneste til dig.
  • At yde dig support og svare på dine forespørgsler, herunder at undersøge og håndtere dine bekymringer og overvåge og forbedre vores service.
  • For at opfylde eller imødekomme årsagen til, at du gav oplysningerne. Hvis du f.eks. deler dine kontaktoplysninger for at stille et spørgsmål om vores service, bruger vi disse personlige oplysninger til at svare på din forespørgsel. Hvis du giver dine personlige oplysninger for at købe et produkt eller en tjeneste, bruger vi disse oplysninger til at behandle din betaling og lette leveringen.
  • At svare på anmodninger om retshåndhævelse og som krævet af gældende lov, retskendelse eller statslige bestemmelser.
  • I henhold til beskrivelsen til dig, når du indsamler dine personlige oplysninger, eller som ellers angivet i CCPA.
  • Til intern administration og revision.
  • At registrere sikkerhedshændelser og beskytte mod ondsindet, vildledende, svigagtig eller ulovlig aktivitet, herunder om nødvendigt at retsforfølge dem, der er ansvarlige for sådanne aktiviteter.

Vær opmærksom på, at eksemplerne ovenfor er illustrative og ikke tænkt som værende fuldstændige. For yderligere oplysninger om, hvordan vi bruger disse oplysninger, henvises til afsnittet "Brug af dine personlige data". Såfremt vi beslutter at indsamle yderligere kategorier af personlige oplysninger eller bruge de personlige oplysninger, vi har indsamlet, til væsentligt forskellige, urelaterede eller uforenelige formål, vil vi opdatere denne fortrolighedspolitik.

Videregivelse af personlige oplysninger til forretningsformål eller kommercielle formål

Vi kan bruge eller videregive og kan have brugt eller videregivet inden for de sidste tolv (12) måneder følgende kategorier af personlige oplysninger til forretningsmæssige eller kommercielle formål:

  • Kategori A: Identifikation
  • Kategori B: Kategorier af personlige oplysninger, der er anført i Californiens lov om kunderegistre (Cal. Civ. Code § 1798.80(e))
  • Kategori D: Kommerciel information
  • Kategori F: Internet eller anden lignende netværksaktivitet
  • Kategori G: Geolokationsdata

Vær opmærksom på, at de kategorier, der er anført ovenfor, er dem, der er defineret i CCPA. Dermed er det ikke sagt, at alle eksempler på den pågældende kategori af personlige oplysninger rent faktisk er blevet videregivet, men det afspejler, at vi i god tro og efter vores bedste overbevisning mener, at nogle af disse oplysninger fra den pågældende kategori kan være og kan være blevet videregivet. Når vi videregiver personlige oplysninger til et forretningsformål eller et kommercielt formål, indgår vi en kontrakt, der beskriver formålet og kræver, at modtageren både holder de personlige oplysninger fortrolige og ikke bruger dem til noget andet formål end at udføre kontrakten.

Salg af personlig information

Som defineret i CCPA betyder "sælge" og "salg" at sælge, udleje, frigive, afsløre, formidle, stille til rådighed, overføre eller på anden måde kommunikere mundtligt, skriftligt eller elektronisk eller på anden måde, en forbrugers personlige oplysninger af virksomheden til en tredjepart for værdifuldt vederlag. Det betyder, at vi kan have modtaget en eller anden form for fordel til gengæld for at dele personlige oplysninger, men ikke nødvendigvis en økonomisk fordel. Vær opmærksom på, at de kategorier, der er anført nedenfor, er dem, der er defineret i CCPA. Det betyder ikke, at alle eksempler på den pågældende kategori af personlige oplysninger rent faktisk blev solgt, men afspejler vores overbevisning i god tro efter vores bedste viden om, at nogle af disse oplysninger fra den relevante kategori kan være og kan være blevet delt til gengæld for værdi. Vi kan sælge og kan have solgt følgende kategorier af personlige oplysninger inden for de sidste tolv (12) måneder:

  • Kategori A: Identifikation
  • Kategori B: Kategorier af personlige oplysninger, der er anført i Californiens lov om kunderegistre (Cal. Civ. Code § 1798.80(e))
  • Kategori D: Kommerciel information
  • Kategori F: Internet eller anden lignende netværksaktivitet
  • Kategori G: Geolokationsdata

Deling af personlig information

Vi kan dele dine personlige oplysninger, der er identificeret i ovenstående kategorier, med følgende kategorier af tredjeparter:

  • Tjenesteudbydere
  • Betalingsbehandlere
  • Vores samarbejdspartnere
  • Vores samarbejdspartnere
  • Tredjepartsleverandører, som du eller dine agenter giver os tilladelse til at videregive dine personlige oplysninger til i forbindelse med produkter eller tjenester, vi leverer til dig

Salg af personlige informationer om mindreårige under 16 år

Vi sælger ikke personlige oplysninger om forbrugere, som vi faktisk ved er under 16 år, medmindre vi modtager bekræftende tilladelse ("retten til at tilmelde sig") fra enten den forbruger, der er mellem 13 og 16 år, eller forældrene eller værgen for en forbruger under 13 år. Forbrugere, der tilmelder sig salg af personlige oplysninger, kan til enhver tid fravælge fremtidigt salg. For at udøve retten til at fravælge kan du (eller din autoriserede repræsentant) indsende en anmodning til os ved at kontakte os. Såfremt du har grund til at tro, at et barn under 13 år (eller 16 år) har givet os personlige oplysninger, bedes du kontakte os med tilstrækkelige detaljer til, at vi kan slette disse oplysninger.

Dine rettigheder i henhold til CCPA

CCPA giver indbyggere i Californien specifikke rettigheder med hensyn til deres personlige oplysninger. Er du bosat i Californien, har du følgende rettigheder:

  • Retten til varsel. Du har ret til at få oplyst, hvilke kategorier af personoplysninger der indsamles, og til hvilke formål personoplysningerne anvendes.

  • Retten til at anmode. I henhold til CCPA har du ret til at anmode om, at vi videregiver oplysninger til dig om vores indsamling, brug, salg, videregivelse til forretningsformål og deling af personlige oplysninger. Så snart vi har modtaget og bekræftet din anmodning, vil vi videregive følgende til dig:

  • De kategorier af personlige oplysninger, vi har indsamlet om dig

  • Kategorierne af kilder til de personlige oplysninger, vi har indsamlet om dig

  • Det forretningsmæssige eller kommercielle formål med at indsamle eller sælge de personlige oplysninger

  • De kategorier af tredjeparter, som vi deler de personlige oplysninger med

  • De specifikke personlige oplysninger, vi har indsamlet om dig

  • Såfremt vi har solgt dine personlige oplysninger eller videregivet dine personlige oplysninger til et forretningsmæssigt formål, vil vi oplyse dig om følgende:

  • Kategorierne af solgte personlige oplysninger

  • De kategorier af personlige oplysninger, der videregives

  • Du har ret til at sige nej til salg af personoplysninger (opt-out). Du har ret til at bede os om ikke at sælge dine personlige oplysninger. Kontakt os for at indsende en anmodning om fravalg.

  • Retten til at slette personlige data. Du har ret til at anmode om sletning af dine personlige data, med forbehold af visse undtagelser. Når vi har modtaget og bekræftet din anmodning, vil vi slette (og bede vores tjenesteudbydere om at slette) dine personlige oplysninger fra vores optegnelser, medmindre en undtagelse gælder. Vi kan afslå din anmodning om sletning, hvis det er nødvendigt for os eller vores tjenesteudbydere at opbevare oplysningerne for at:

  • Gennemfør den transaktion, som vi indsamlede de personlige oplysninger til, lever en vare eller tjeneste, som du anmodede om, foretag handlinger, der med rimelighed kan forventes inden for rammerne af vores løbende forretningsforhold med dig, eller udfør på anden måde vores kontrakt med dig.

  • Opdage sikkerhedsproblemer, beskytte mod ondsindede, bedrageriske eller ulovlige aktiviteter eller retsforfølge dem, der er ansvarlige for sådanne aktiviteter.

  • Fejlfinding af produkter for at identificere og reparere fejl, der forringer den eksisterende tilsigtede funktionalitet.

  • Udøve ytringsfrihed, sikre en anden forbrugers ret til at udøve sin ytringsfrihed eller udøve en anden rettighed, der er fastsat ved lov.

  • Overhold den californiske lov om beskyttelse af privatliv i forbindelse med elektronisk kommunikation (Cal. Penal Code § 1546 et. seq.).

  • Deltage i offentlig eller fagfællebedømt videnskabelig, historisk eller statistisk forskning i offentlighedens interesse, der overholder alle andre gældende etiske regler og love om beskyttelse af personlige oplysninger, når sletning af oplysningerne sandsynligvis vil gøre det umuligt eller alvorligt forringe forskningens resultater, hvis du tidligere har givet informeret samtykke.

  • Udelukkende muliggøre interne anvendelser, der er rimeligt afstemt med forbrugernes forventninger baseret på dit forhold til os.

  • Overholde en juridisk forpligtelse.

  • Foretage andre interne og lovlige anvendelser af disse oplysninger, der er forenelige med den sammenhæng, hvori du gav dem.

  • Retten til ikke at blive diskrimineret. Du har ret til ikke at blive diskrimineret for at udøve nogen af dine forbrugerrettigheder, herunder ved:

  • At nægte varer eller tjenester til dig

  • At opkræve forskellige priser eller satser for varer eller tjenester, herunder brug af rabatter eller andre fordele eller pålæggelse af bøder

  • At levere på et andet niveau eller en anden kvalitet af varer eller tjenester til dig

  • Foreslår, at du vil modtage en anden pris eller sats for varer eller tjenester eller en anden kvalitet af varer eller tjenester

Udøvelse af dine CCPA-databeskyttelsesrettigheder

Du kan kontakte os for at udøve dine rettigheder i henhold til CCPA, hvis du er bosiddende i Californien:

Det er kun dig eller en person, der er registreret hos Californiens statssekretær, og som du bemyndiger til at handle på dine vegne, der kan fremsætte en verificerbar anmodning vedrørende dine personlige oplysninger. Din anmodning til os skal:

  • Giv tilstrækkelige oplysninger, der giver os mulighed for med rimelighed at bekræfte, at du er den person, som vi indsamlede personlige oplysninger om, eller en autoriseret repræsentant.
  • Du kan beskrive din anmodning tilstrækkeligt detaljeret til, at vi kan forstå, vurdere og besvare den korrekt

Vi kan ikke svare på din anmodning eller give dig de nødvendige oplysninger, hvis vi ikke kan:

  • Bekræfte din identitet eller myndighed til at fremsætte anmodningen
  • Og bekræfte, at de personlige oplysninger vedrører dig

Vi vil videregive og levere de krævede oplysninger gratis inden for 45 dage efter modtagelse af din verificerbare anmodning. Tidsperioden for at levere de krævede oplysninger kan forlænges én gang med yderligere 45 dage, når det er rimeligt nødvendigt og med forudgående varsel. Eventuelle videregivelser, vil kun dække den 12-måneders periode, der går forud for modtagelsen af den verificerbare anmodning. For anmodninger om dataportabilitet vil vi vælge et format til at levere dine personlige oplysninger, der er let anvendeligt og bør give dig mulighed for at overføre oplysningerne fra en enhed til en anden enhed uden hindring.

Sælg ikke mine personlige oplysninger

Du har ret til at fravælge salg af dine personlige oplysninger. Når vi har modtaget og bekræftet en verificerbar forbrugeranmodning fra dig, stopper vi med at sælge dine personlige oplysninger. For at udøve din ret til at fravælge, bedes du kontakte os. De tjenesteudbydere, vi samarbejder med (f.eks. vores analyse- eller reklamepartnere), kan bruge teknologi på tjenesten, der sælger personlige oplysninger som defineret i CCPA-loven. Hvis du ønsker at fravælge brugen af dine personlige oplysninger til interessebaserede reklameformål og disse potentielle salg som defineret i CCPA-loven, kan du gøre det ved at følge instruktionerne nedenfor. Bemærk, at enhver fravalgsmulighed er specifik for den browser, du bruger. Det kan være nødvendigt at fravælge i alle de browsere, du bruger.

Hjemmeside

Du kan fravælge at modtage annoncer, der er personaliserede som vist af vores tjenesteudbydere, ved at følge vores instruktioner præsenteret på tjenesten:

  • NAI's fravalgsplatform:www.networkadvertising.org/choices/
  • EDAA's fravalgsplatformwww.youronlinechoices.com/
  • DAA's fravalgsplatform:optout.aboutads.info/?c=2&lang=EN

Fravalget vil placere en cookie på din computer, der er unik for den browser, du bruger til at fravælge. Hvis du skifter browser eller sletter de cookies, der er gemt af din browser, skal du fravælge igen.

Mobile enheder

Din mobilenhed kan give dig mulighed for at fravælge brugen af oplysninger om de apps, du bruger, for at kunne vise dig annoncer, der er målrettet dine interesser:

  • " Fravælg interessebaserede annoncer" eller "Fravælg personliggørelse af annoncer" på Android-enheder
  • "Begræns sporing af annoncer" på iOS-enheder

Desuden har du mulighed for at stoppe indsamlingen af placeringsoplysninger fra din mobilenhed ved at ændre indstillingerne på din mobilenhed.

"Spor ikke"-politik som krævet af California Online Privacy Protection Act (CalOPPA)

Vores tjeneste reagerer ikke på Do Not Track-signaler. Nogle tredjepartshjemmesider holder dog styr på dine browsingaktiviteter. Hvis du besøger sådanne hjemmesider, kan du indstille dine præferencer i din webbrowser for at informere hjemmesiderne om, at du ikke ønsker at blive sporet. Du kan aktivere eller deaktivere DNT ved at besøge siden med præferencer eller indstillinger i din webbrowser.

Beskyttelse af børns privatliv

Tjenesten kan indeholde indhold, der er passende for børn under 13 år. Som forælder skal du vide, at børn under 13 år kan via tjenesten deltage i aktiviteter, der involverer indsamling eller brug af personlige oplysninger. Vi gør en rimelig indsats for at sikre, at barnets forælder, før vi indsamler personlige oplysninger fra et barn, får besked om og giver samtykke til vores praksis for personlige oplysninger. Vi begrænser muligvis også, hvordan vi indsamler, bruger og opbevarer nogle af oplysningerne om brugere mellem 13 og 18 år. I nogle tilfælde betyder det, at vi ikke vil være i stand til at levere visse funktioner i tjenesten til disse brugere. Hvis vi er nødt til at stole på samtykke som et juridisk grundlag for behandling af dine oplysninger, og dit land kræver samtykke fra en forælder, kan vi kræve din forældres samtykke, før vi indsamler og bruger disse oplysninger. Vi kan bede en bruger om at bekræfte sin fødselsdato, før vi indsamler personlige oplysninger fra dem. Hvis brugeren er under 13 år, vil tjenesten enten blive blokeret eller omdirigeret til en forældresamtykkeproces.

Information indsamlet fra børn under 13 år

Virksomheden kan indsamle og gemme vedvarende identifikatorer såsom cookies eller IP-adresser fra børn uden forældresamtykke med det formål at understøtte den interne drift af tjenesten. Vi må indsamle og gemme andre personlige oplysninger om børn, hvis disse oplysninger indsendes af et barn med forudgående forældresamtykke eller af barnets forælder eller værge. Virksomheden kan indsamle og gemme følgende typer personlige oplysninger om et barn, når de indsendes af et barn med forudgående forældresamtykke eller af barnets forælder eller værge:

  • For- og/eller efternavn
  • Fødselsdato
  • Køn
  • Niveau
  • E-mail-adresse
  • Telefonnummer
  • Forældres eller værges navn
  • Forældres eller værges e-mailadresse

Du kan finde yderligere oplysninger om de oplysninger, vi muligvis indsamler, i afsnittet "Typer af indsamlede data" i denne privatlivspolitik. Vi følger vores standardfortrolighedspolitik for videregivelse af personlige oplysninger indsamlet fra og om børn.

Forældreadgang

En forælder, der allerede har givet virksomheden tilladelse til at indsamle og bruge sit barns personlige oplysninger, kan til enhver tid:

  • Gennemgå, ret eller slet barnets personlige oplysninger
  • Stop yderligere indsamling eller brug af barnets personlige oplysninger

For at indgive en sådan anmodning kan du skrive til os ved hjælp af de kontaktoplysninger, der er angivet i denne privatlivspolitik.

Dine rettigheder til privatliv i Californien (Californiens Shine the Light-lov)

I henhold til California Civil Code Section 1798 (Californiens Shine the Light-lov) kan indbyggere i Californien med et etableret forretningsforhold til os en gang om året anmode om oplysninger om deling af deres personoplysninger med tredjeparter til tredjeparternes direkte markedsføringsformål. Hvis du vil anmode om flere oplysninger i henhold til den californiske Shine the Light-lov, og hvis du er bosiddende i Californien, kan du kontakte os ved hjælp af nedenstående kontaktoplysninger.

Californiske privatlivsrettigheder for mindreårige brugere (California Business and Professions Code Section 22581)

California Business and Professions Code section 22581 tillader indbyggere i Californien under 18 år, der er registrerede brugere af onlinesites, -tjenester eller -applikationer, at anmode om og få fjernet indhold eller oplysninger, de har offentliggjort. Hvis du er bosiddende i Californien, kan du kontakte os for at anmode om fjernelse af sådanne data ved hjælp af nedenstående kontaktoplysninger og inkludere den e-mailadresse, der er knyttet til din konto. Bemærk, at din anmodning ikke garanterer fuldstændig eller omfattende fjernelse af indhold eller oplysninger, der er lagt ud online, og at loven muligvis ikke tillader eller kræver fjernelse under visse omstændigheder.

1. Information We Collect from Facebook

When you interact with our platform through Facebook, we may collect certain information as permitted by Facebook’s policies and your privacy settings. This may include your name, email address, profile picture, and other public information you have shared on Facebook.

2. How We Use Facebook Data

We use the data collected from Facebook to:

  • Provide and personalize our services.
  • Authenticate your identity and prevent fraud.
  • Improve user experience and analyze engagement.
  • Offer customer support and respond to inquiries.

We do not sell, rent, or share Facebook user data with third parties for marketing purposes.

3. Data Sharing and Third-Party Access

We may share Facebook-provided data only in the following cases:

  • When required by law or to protect our legal rights.
  • With service providers who help us operate our platform (under strict confidentiality agreements).
  • To comply with Facebook’s data handling requirements and policies.
We do not use Facebook data for advertising or allow third parties to access it beyond what is necessary to provide our services.

4. User Rights and Data Deletion

Users have the right to:

  • Request access to the Facebook data we have collected.
  • Correct or delete their Facebook-related data from our platform.
  • Revoke permissions granted to our platform through Facebook Settings.

To request data deletion, users can:

    1. Go to their Facebook settings and remove our app from “Apps and Websites”

    2. Contact us at [email protected] with a data deletion request.

5. Compliance with Facebook Policies

We comply with Facebook’s Platform Terms and ensure that user data is handled securely. Any changes to this policy will be updated and communicated in accordance with Facebook’s guidelines.

Links til andre hjemmesider

Vores tjeneste kan indeholde links til andre hjemmesider, der ikke drives af os. Hvis du klikker på et tredjepartslink, vil du blive sendt til den pågældende tredjeparts hjemmeside. Vi anbefaler på det kraftigste, at du gennemgår fortrolighedspolitikken for hvert websted, du besøger. Vi har ingen kontrol over og påtager os intet ansvar for indhold, privatlivspolitikker eller praksis på tredjepartshjemmesider eller -tjenester.

Ændringer til denne privatlivspolitik

Vi opdaterer muligvis vores privatlivspolitik fra tid til anden. Vi vil underrette dig om eventuelle ændringer ved at offentliggøre den nye privatlivspolitik på denne side. Vi underretter dig via e-mail og/eller en fremtrædende meddelelse på vores tjeneste, inden ændringen træder i kraft, og opdaterer datoen for "Sidst opdateret" øverst i denne privatlivspolitik. Vi anbefaler, at du gennemgår denne privatlivspolitik med jævne mellemrum for eventuelle ændringer. Ændringer i denne fortrolighedspolitik træder i kraft, når de offentliggøres på denne side.

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål til denne privatlivspolitik, kan du kontakte os:

Do a self-diagnosis

Vil du vide mere om dig selv?

Verdens første og bedste testplatform. Til alle, der har spørgsmål om sig selv og gerne vil have svar.

LogoLogo

Company BM

Vitosha Blvd 66, floor 4, 1463 Sofia

2025